środa, 10 stycznia 2024

Kinowe plany 2024 #1

 Hello!

 Jakie filmy interesują mnie w pierwszej połowie roku 2024?

 

STYCZEŃ

Akademia pana Kleksa

Pisałam te plany przed zapoznaniem się z mniej niż entuzjastycznymi recenzjami...

Wyfrunięci

Polski tytuł jest super, to film o kaczkach i ogólnie wydaje się ciekawy i zabawny.

Chłopiec i czapla

Gdzieś w mediach społecznościowych widziałam pytanie, czy ten film będzie z dubbingiem, bo ktoś chciałby zabrać na niego małe dziecko (bo to animacja i studio Ghibli). Problem jest tylko taki, że to nie jest bajka, a podobno film trudniejszych i straszniejszy niż Grobowiec świetlików. W każdym razie wyświetlany jest z napisami.

Pszczelarz 

Sprawdźcie sobie trailer, jeśli lubicie filmy akcji!

MARZEC

Minghun

Polski film o (chińskim/konfucjańskim) rytuale zaślubin z duchem? Jestem zaintrygowana.

CZERWIEC

W głowie się nie mieści 2

Nie można tych planów nazwać ambitnymi. Prawdę napisawszy to chyba najmniej ambitne kinowe plany, które przygotowałam. Robiąc ten wpis – zaskakująco szybko, zazwyczaj zajmują mi nieco więcej czasu – zauważyłam, że w pierwszej połowie roku nie ma żadnego nowego filmu Marvela, ba, nawet w zapowiedziach na drugą nie było żadnego (trochę zapomniałam o Deadpool 3, które gdzieś tam ma być). Podobnie zresztą nie widać w zapowiedziach także innych dużych franczyz (jest druga Diuna, ale jej premiera była przekładana). Czyżby czas uniwersów i sequeli i spin-offów się powoli jednak kończył? Za to wygląda na to, że dobra passa dla biografii jak trwała, tak trwa.

Może zapomniałam o jakimś filmie? Dajcie mi znać, na co Wy czekacie!

 Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz mojego Instagramy (bookart_klaudia) oraz redaktorskie_drobnostki!

Pozdrawiam, M

7 komentarzy:

  1. Zaintrygował mnie "Chłopiec i czapla". Tak samo "Grobowiec świetlików", którego pewnie za niedługo poszukam na jakichś platformach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygująco brzmi Minghun, a na W głowie się nie mieści poczekam na streamie, ale obejrzę na pewno. :D Zwróciłaś moją uwagę także na Wyfruniętych oraz Chłopca i czaplę, będę je miała "na oku", dzięki!
    Mój plan w pierwszej części roku to oczywiście druga część Diuny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akademii też jestem ciekawa. Ale nie wiedziałam że ma być druga część W głowie się nie mieści. Pierwsza była świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Chłopiec i czapla" też mnie ciekawi i mam nadzieję, że uda mi się wybrać do kina. Natomiast bardzo czekam na Diunę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zobaczyć Wyfrunięci i W głowie się nie mieści :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3