wtorek, 18 grudnia 2018

Wanna vol.2

Hello!
Muszę się do czegoś przyznać, gdyż może to mniej lub bardziej świadomie znaleźć swoje odbicie na blogu - czas od połowy grudnia do początków stycznia to nie jest najlepszy czas w moim życiu. Dlaczego tak jest być może napiszę w podsumowaniu, ale lubię być szczera zawczasu i dlatego zostawiam to ogłoszenie. Albo dojedźcie do ostatniej piosenki, bo ona w jakimś stopniu jest częściową odpowiedzią.


Po tym niezbyt pozytywnym (nie ukrywajmy: pesymistycznym) wstępie mam za to wpis z zupełnie innej beczki. Chyba na własne pocieszenie. Bo jeśli kiedyś dojdzie do momentu, gdy wanny w teledyskach przestaną mnie (i Was, bo poprzedni wpis się podobał YEY!) bawić to trzeba się będzie zacząć poważnie martwić. (PS Jest już także Wanna vol. 3!)
Poczyniłam też pewne odkrycie - ponieważ te wpisy powstają przez dłuższy czas, a potem dodaję kadry i klipy dzień przed albo w dniu publikacji, to sama jestem tymi wannami zaskoczona, w sumie to nie wannami, tylko tym skąd ja te klipy biorę, jak je znajduję, a jak oglądam je ponownie to czasami nie mogę uwierzyć, że widziałam je już wcześniej. Bardzo ciekawe doświadczenie.

A teraz zostawiam Was z kolejną porcją wanien w teledyskach!

51. Można udawać, że w wannie jest się kwiatkiem i ma się za mało wody i ktoś musi cię jeszcze podlewać.

52. Tu mamy smutasową wannę z praniem. Tego jeszcze nie było.

53. Wanna jako podstawowe wyposażenie łazienki. Z resztą całkiem ładnej.

54. Całkiem możliwe, że w tym klipie mamy nowy koncept - wanna jako miejsce uwięzienia.

55. To nie łazienka - to po prostu pokój kąpielowy.  Co nie oznacza, że członkinie zespołu wiedzą jak z niego korzystać. A na dodatek cieknie w nim z sufitu.
56. Wanna na środku pokoju! Służy jako miejsce przechowywania kwiatów, a na dodatek widać ją głównie z daleka.
EXID - UP&DOWN (Japanese) (W wersji koreańskiej wanny niestety nie ma)

57. Zdecydowanie wanna rozmyślań i żałości w ubraniach, ale bez wody. A tam nawet z boku jakiś ręcznik leży, jak już nie chciał się kąpać, to mógł go sobie pod głowę podłożyć, byłoby mu wygodniej.

58.  Gdyby ktoś mi powiedział, że członkowie MONSTA X w tym teledysku są wampirami to bym mu uwierzyła, bo pasuje to do mojej koncepcji iż czerpią oni energię z roślin leżąc w wannie. Co prawda wśród gałązek i kwiatków widać tylko Hyungwona, ale wszyscy wiedzą, że ten zespół ma coś do niebieskich kwiatów.

59. Jedna wanna - dwie osoby. Chyba. Mam nadzieję, że nogi, które widać, nie należały do tej samej osoby, której widać głowę i tułów.

60. Nowość na naszej top liście tego, czym można wypełnić wannę! Szampanem!
Można też pić go w ubraniach w wannie w czasie bycia polewanym. Chociaż nie wiem, czy bohater teledysku poleca.

61. Można przerobić łazienkę na pracownię fotograficzną i oglądać film z aparatu opierając się o wannę.

62. W tym teledysku są chyba nawet dwie wanny, bo nie jestem pewna, czy ta, która pojawia się na samym końcu (i w której znajdują się zarówno Ren jak i Baekho) to ta sama, do której wcześniej z jakiegoś powodu powodu wchodzi Ren. A w ręku ma lód. Szkoda mu było się jednak zamoczyć.




63. Nie za bardzo nadążam za tym, co dzieje się w tym klipie, ale na pewno Hyuna i E'Dawn znajdują się wannie. Raz razem, raz każde z osobna.

64. Pierwsze sekundy i od razu wanna, takie teledyski kocham najbardziej! Ale ciekawe rzeczy dzieją się później. O tym, że wanna i kwiatki nieźle razem działają przekonuję się od pewnego czasu, ale o co chodzi z tymi lodami to nie rozumiem.

65. Pani twierdzi, że siedzi w ciemności, ale jak dla mnie to ona siedzi w wannie. Z wodą. W ubraniach. I ma światło. Różowe.

66. Cały ten teledysk wygląda jakby EXO chciało zrobić klip w stylu Body Mino. Mamy też prysznic, który udowadnia, że Jackson jednak umie się myć, bo w wannie (oczywiście!) siedzi w ubraniach. Brakuje mi tylko basenu, ale jest deszcz więc ewentualnie może być.



67. Jackson powinien się uczyć Junho wie, że do wanny wchodzi się bez ubrań.

68. Nie wiem czy bawienie się w chowanego z kimś, kto wygląda na psychopatę to dobry pomysł, ale najwidoczniej wanna to niezłe miejsce aby się schować. To jeden.
Dwa mamy wannę w środku lasu.
Trzy - wanna+ubrania+woda(?)+płatki kwiatów razy 3 lub 4, bo nie doliczyłam się dokładnie, ile członkiń ląduje w tej wannie. Plus pan aktor też ląduje w tej wannie. Oficjalnie ogłaszam to najbardziej wannowy teledysk jaki widziałam!

69. Tu Eric Nam siedzi na wejściu do czegoś, co na potrzeby mojego wpisu jest wanną. Choć 100% pewności nie mam. Ale ta wanna mi się podoba i piosenka mi się podoba, więc to ładne coś to wanna i już.

70. Wanna jako miejsce praktyk okultystycznych. Można? Można

71. Intryguje mnie ta chęć moczenia się w ubraniach. Bo skoro kwiaty i tak pływają po powierzchni wody, nie przyjemniej byłoby wypełnić nimi po prostu całą wannę? Po co ryzykować przeziębienie?

72. Najlepsza wanna to wanna randomowa, w której człowiek się budzi po imprezie. Na przykład na platformie na środku morza.

73. Hwasa ma wannę, a wanna ma Hwasę, that ship is sailing.

74. Wanna jako chmura, wypełniona chmurkami. Zaskakująco bardzo pasujący koncept.

75. Powrót smutasowej wanny plus wyglądanie za okno.
I właśnie wpadłam na genialny pomysł na najromantyczniejsze miejsce, w którym można ustawić smutasową wannę. Pociąg. Czyż nie byłoby to idealne?

76. To dość straszno-psychopatyczny teledysk, odpowiedni dla dorosłych widzów, w którym wanna jest pełna krwi.

77. Tu spokojniej, w tym teledysku występuje wanna kąpielowa.

78. Mam nadzieję, że, pomimo tego, co napisałam wyżej, pani w wannie zdaje sobie sprawę, że samymi kwiatami to ona się nie umyje.

79. Wanna = lodówka. Coś co podobno zna każdy student, tylko lodu trochę brak w klipie.

80. Wanny nie zawsze idą w parze z uroczymi konceptami, ale tu mamy żółtą wannę wypełnioną plastikowymi kuleczkami i oczywiście, że do niczego nie pasuje, ale jest.

81. Wiecie zapowiadało się, że w najgorszym wypadku w tym teledysku będzie bardzo niewyjątkowa wanna stojąca, ale ja naprawdę wierzyłam, że okaże się, że bohaterka jednak potrafi się wykąpać. Ale nie. Wlazła do wanny w ubraniu.

82. W tym lekko złośliwym teledysku wanna po prostu jest wyposażeniem łazienki i aż nie mogę uwierzyć, że nie została jakoś lepiej wykorzystana skoro już tam była.

83. Tu wanna tęskniąca i ze szczęśliwym zakończeniem. Bardzo zakończeniem. Pojawia się dosłownie w ostatnich sekundach.

84. Wy możecie się bawić w wannie w chowanego, ale wanna może się bawić w chowanego w klipie. Ale nie ze mną te numery i tak ją wypatrzyłam!

85. Kolejny teledysk każe nam się zastanowić nad definicją wanny. Czy ta wielka filiżanka to wanna? Czy może jednak bardziej jacuzzi? Ponieważ to mój wpis to będzie wanną.

86. O tym, że pan w teledysku wie, że w wannie można się wykąpać dowiadujemy się dopiero na samym końcu klipu, ale wcześniej widzimy, go co najmniej 3 razy wycierającego włosy. Aczkolwiek jestem pewna, że były suche. Chyba jeszcze pokwestionuję, czy on wie na pewno jak z wanny się korzysta.

87. Ludzie w wannie w ubraniach przestali mnie dziwić dawno temu, ale w ubraniach i w czapce. Serio?

88. Wanna zajedzie dla siebie miejsce wszędzie, nawet na tak małym planie w tak nie najlepszym teledysku.

89. Idziemy tropem niezbyt dobrych klipów, aby odkryć wannę wypełnioną butami. Ale trzeba przyznać, że tego jeszcze nie było.

90. Znów ktoś stwierdził, że moczenie się w garniturze to dobry pomysł. Choć to ciekawe, że większość ludzi nie chce zamoczyć marynarki. Do koszuli i spodni nie mają takiego sentymentu.

91. Sunmi nie zawodzi <3
Plus: sądzę, że potrzebuję więcej pralek w teledyskach. Wróć, nie sądzę. Ja to wiem. Już rozpoczęłam poszukiwania.

92. Nie dość, że w ubraniach, to jeszcze w wodzie o wątpliwej czystości.

93. Plus 100 do fajności za wykorzystanie wanny w debiutanckim teledysku. Minus 50 za zrobienie tego mało kreatywnie.

94. W tym momencie zaczynam cieszyć się, że sama nie jestem w posiadaniu wanny, bo byłabym prawdopodobnie jeszcze smutniejszym człowiekiem niż jestem. Oraz posiadającym więcej mokrych ubrań.

95. Wanna jest  jedynym rekwizytem na planie tego teledysku. Dwa, przeważnie to dziewczyny wykorzystują wanny w seksownych konceptach.
A sama piosenka nawet nie do końca jest A.C.E., ale to nic. Plus jeśli jesteście wrażliwi na szybko zmieniające się światła to nie oglądajcie tego klipu.

96. Widać wannę w łazience w tym jakże ani trochę nie w moim stylu klipie i piosence. Chociaż słowa ma szczere.
JOOHEON - Should I do
PLUS: nie wiem, czy MONSTA X i członkowie nie odbiorą BTS tytułu najbardziej wannowego zespołu, bo patrzę, że się na to zanosi. 

97. Napisanie, że motyw wanny przewija się przez teledyski w kontekście tego klipu nabiera zupełnie nowego znaczenia.



98. Niezbyt odkrywcze połączenie wanny, bycia smutnym i prawie garnituru, ale spojrzenie na tę wannę i mokrą głowę osoby w niej siedzącej wywołało dwa przemyślenia: jeden - mam nadzieję, że woda jest ciepła i dwa - jak to jest, że makijaż im się tak dobrze trzyma.

99.Tu za to coś odkrywczego! Były już ciasteczka, kulki, woda, mleko, ale wanny wypełnionej popcornem nie było!



Trzymajcie się, M

2 komentarze:

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3