sobota, 11 maja 2019

10 spostrzeżeń osoby z nogą w gipsie - 3 lata później

Hello!
Mogę pisać o czymkolwiek i o wszystkim, a i tak najlepiej klikającym się wpisem na blogu jest ten, który napisałam, gdy zdjęto mi gips po skręceniu kostki trzy lata temu. Najwięcej haseł odsyłających na bloga, które widzę to hasła związane właśnie z posiadaniem nogi w gipsie. Cała reszta mojego bloga nie ma sensu przez ten wpis. Ale to nic. Teraz odpowiem na te odsyłające hasła. Są one zapisane tak, jak je widzę, nie zmieniałam ortografii.

Oryginalny wpis - 10 spostrzeżeń osoby z nogą w gipsie


noga w gipsie

jest

noga w gipsie jak spac

nie spać
a serio to naprawdę starajcie się spać trzymając ją na górze poduszek/koców i jeśli nie umiecie, nauczcie się spać na plecach 

gdy gips piecze

nie wiem, czy gips może piec, bo wydaje mi się, że nie ma on komórek nerwowych
ale jeśli piecze noga pod gipsem - to nie mam dobrych wiadomości, bo piec będzie przez co najmniej pierwszy tydzień. a jeśli czujesz, że robi się otarcie czy rana to może warto zgłosić się do lekarza lub pielęgniarki po poradę.

jak załatwiać się z nogą w gipsie

normalnie, gdy już dotrzesz do łazienki, nie ma w tym nic trudnego

kostka po zdjęciu gipsu

wygląda strasznie i chce się ją schować z powrotem do gipsu, aby na nią nie patrzeć. poza tym jest osłabiona i nie można na nią od razu stawać, polecam szybko, najlepiej jeszcze przed zdjęciem gipsu, zaopatrzyć się w stabilizator


bol nogi w gipsie
jest całkiem normalny, ale jeśli boli bardzo, bardzo, bardzo to do lekarza. choć istnieje szansa, że lekarz powie, że to normalne. i trzeba będzie czekać do zdjęcia gipsu


czy noga w gipsie moze byc spuchnieta
może

jak żyć ze złamaną nogą

siedzieć 

noga w gipsie dwa palce zasinione

do lekarza! ogólnie to wierzę, że te zastrzyki, które lekarze wypisują w przypadku posiadania nogi w gipsie są ważne i trzeba je sobie robić i być może robienie ich pomaga w tym, aby palce nie siniały. ale jak sinieją to można jeszcze spróbować też trzymać nogę w górze. albo przynajmniej wyżej. 

noga w gipsie w górze

tak, owszem należy tak ją trzymać, także w trakcie spania

noga w szynie wskazówki

nie miałam nogi w szynie 


w jakiej pozycji tszymac noge po zlamamiu

nie wiem w jakiej tszymac, ale wiem, że trzymać to w górze


jak zrobić gips na nogę
na szczęście nie musiałam się nad tym zastanawiać, bo zrobili mi go w szpitalu 
a że zrobili tak, że istnieje szansa, że gdybym zrobiła go sobie sama, efekt byłby lepszy to inna sprawa...

jak postępować z nogą w gipsie

jakież poważne pytanie. ogólnie to ostrożnie, nie stawać na nią, nauczyć się korzystać z kul i robić to poprawnie, trzymać ją w górze i nauczyć się nie nudzić

co mozna podlizyc pod zlamana noge

mam nadzieję, że ta noga to już w gipsie. polecam złożone i położone jeden na drugim zimowe koce, są bardzo wygodne


Jest 15  haseł przy czym te o bólu i spaniu powtarzają się bardzo często, co nie jest szczególnie zaskakujące. 

Zapraszam na blogaskowego Facebooka oraz mojego Instagramy (bookart_klaudia) oraz redaktorskie_drobnostki

 Pozdrawiam, M

2 komentarze:

  1. Kiedy byłam dzieckiem, miałam operację na dwie nogi. Przez 8 tygodni w gipsie i najbardziej doskwierało mi swędzenie nóg pod gipsem. Masakra, nic nie pomagało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma chyba takiego posta na blogu, który z dziwnych powodów jest niezwykle popularny :P

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3