wtorek, 28 maja 2019

Nie tylko w kinie i teatrze 29

Hello!
Brakowało mi "normalnych" teledyskowych wpisów, tych, od których moja przygoda z teledyskami się zaczęła, bardzo mi brakowało. Poprzedni był w styczniu, ale dotyczył aktorów z koreańskich dram, a to jednak nie to, co było na początku. Dziś więc powrót do korzeni i aktorzy w teledyskach.


Megan Fox i Dominic Monagan

Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna


Nie wiem, jakim cudem tego teledysku jeszcze tu nie było, a jestem na jakieś 99% pewna, że nie było. W każdym razie to była tak niesamowicie popularna piosenka, kojarzę, że ludzie bardzo o niej rozmawiali, zastanawiali się co znaczy, do czego się odnosi. Teledysk też nazwałabym kultowym w pewnych kręgach.



Camila Mendes 


Jeśli zastanawiacie się skąd możecie ją kojarzyć to jest to Rivendale (którego nie oglądam) oraz Wynajmij sobie chłopaka (którego też nie widziałam). A skoro nie widziałam ani jednego, an drugiego skąd wiem, kim Camila jest? Bo...

The Chainsmokers pod klipem do Side Effects ją podpisali. 

 


A gdy się już dowiedziałam, kim ona jest, odkryłam także, że wystąpiła w klipie: 


Maggie Rogers - Give A Little

 



Nie wierzę, jak bardzo jestem do tyłu z tymi wpisami skoro od lutego 2018 na tym blogu nie pojawił się ten teledysk, skoro ja go tak bardzo lubię. I piosenkę też.

Alexandra Daddario 

Maroon 5 - Wait

 



Dean Lewis - Waves 

Daniel Peace i Ellie Giddings 

 

Nie wiem po ile dokładnie lat mają akorzy w tym klipie, ale doświadczenia aktorskiego wiele nie mają. Ale są aktorami więc się liczą.



Mam nadzieję, że uda mi się od teraz być bardziej na bieżąco, bo jednak aktorzy w teledyskach to moje teledyskowe korzenie, sięgające 10 marca 2015. W przyszłym roku będzie 5 lat od pierwszego wpisu z serii "Nie tylko w kinie i teatrze". Ciekawe do ilu wpisów uda mi się dobić do tego czasu. A jak macie ochotę na więcej teledysków zapraszam na facebooka - Mirabell- Między innymi kulturalnie.

LOVE, M

3 komentarze:

  1. Uwielbiam oglądać teledyski. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, ale znam tylko dwóch artystów z tej listy. Uwielbiam ,,Wait''

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Love The Way You Lie - kocham tą piosenkę ^^ dobrze przedstawia zatrutą miłość

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3