środa, 9 sierpnia 2017

Nie tylko w kinie i teatrze XIX - W grupie raźniej II

Hello!
Nie jestem zachwycona, że po raz kolejny wpis jest luźniejszy, ale przez ostatnie dwa dni nie było mnie w domu. Na dodatek były to wyjazdy spontaniczne i nawet nie mogłam przygotować nic na zaś. Oprócz tego, co już miałam przygotowane, czyli teledysków. Porządnie wzięłam się za porządki i może w końcu wygrzebię się z tych zapasów, co oznacza, że prawdopodobnie będą po dwie teledyskowe notki w miesiącu. 
A druga część "W grupie raźniej" bardzo długo czekała na publikację, bo pierwsza pojawiła się prawie dwa lata temu. Ale i zbieranie materiału nie jest łatwe, bo nie ma go za wiele. Chociaż namówienie więcej niż jednego aktora/aktorki do udziału w klipie i tak jest pewnie trudniejsze.

Jake Gyllenhall
Forest Whitaker
Samuel L. Jackson
Ron Howard
w teledysku Jamiego Foxxa do piosenki "Blame"



Między innymi:
Maisie Williams
i Victoria Justice
w teledysku Pentatonix "Sing". Resztę cameos sprawdźcie sami, bo pojawiają się nie tylko aktorzy i aktorki, ale przeróżne postaci z show biznesu.



Ian U'Chong
Jozef Aoki
Oraz kilka innych osób podpisanych pod teledyskiem Bring Me The Horizon do piosenki "Oh No". Naprawdę szkoda, że informowanie o tym, kto bierze udział w teledysku nie jest standardem, ale zdarzają się chlubne wyjątki. To bardzo ułatwia pracę.
W teledysku "Blame" aktorzy są nawet przedstawieni w samym klipie.


Kimiko Glenn
Retta
Mike Doyle
Rizwan Manji
Mary Kay Place
W teledysku zespołu Bleachers "I Wanna Get Better"


Między innymi:
Milla Jovovich
Jean-Claude Van Damme
Priyanka Chopra
W teledysku do piosenki "Don't You Need Somebody" są dużo lepsze camea niż w klipie do "Sing". Przekonajcie się sami.


Millie Bobby Brown
Ashton Sanders
oraz Ernesto Cervantes, Paris Jackson, Lulu
W teledysku The xx "I Dare You"



Następny wpis na pewno już będzie normalny.
Trzymajcie się, M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3