czwartek, 31 stycznia 2019

Elie Saab Haute Couture Spring Summer 2019 Fashion Show

Hello!
Oto nadszedł ten jeden dzień w roku, gdy Mirabell staje się blogiem modowym. Tradycja pokazywania na blogasku kolekcji Eliego Saaba wzięła się oczywiście z mojego uwielbienia dla sukienki ślubnej Blair z Plotkary i tak zostało. Trzeba jednak przyznać, że w tym roku mam wyjątkowe opóźnienie w pokazywaniu sylwetek, które najbardziej mi się spodobały.

Moje ogólne wrażenie: ciężkawa momentami ta kolekcja, nie zrobiła całościowo ma mnie takiego wrażenia, jak niektóre poprzednie. Efektu Wow bardzo brakowało. I trudno było wybrać naprawdę robiące wrażenie kreacje. Szkoda. Dlatego jest ich tylko sześć. Najbardziej podoba mi się pierwsza - jeśli ktoś wie, jak wyglądała sukienka Blair to wie dlaczego. Czwarta ciekawie wyróżniała się na tle innych, a ostatnia to właśnie ten typ sukienek tego projektanta, które podobają mi się najbardziej.






 


LOVE, M

1 komentarz:

  1. Ostatnia sukienka jest przepiękna ;D Pierwsza też zdecydowanie robi wrażenie :)
    Druga i trzecia są jak dla mnie mocno przesadzone

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3