czwartek, 12 lipca 2018

Kinowe plany 2018 #2

Hello!
I znów prawie zapomniałam, że w połowie roku powinnam napisać drugą część wpisu z zapowiedziami filmów, które chciałabym obejrzeć do końca roku. Na szczęście pierwszy interesujący mnie film ma swoją premierę jutro.


13 lipca
Iniemamocni 2

3 sierpnia
Ant-Man and the Wasp

17 sierpnia
Bajecznie bogaci Azjaci (Crazy Rich Asians)

5 października
Venom


12 października
Hotel Transylwania 3

16 listopada
Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda

21 grudnia
Aquaman
Alita: Battle Angel

Jestem bardzo zaskoczona, że to tylko 8 filmów. Oraz, że w wakacje wychodzi jedna bajka i jeden film Marvela, które będę mogła zobaczyć u siebie w kinie. Jeśli w Ostrołęce pokażą Bajecznie bogatych Azjatów, to bardzo się zdziwię. Ale będę zadowolona, bo patrząc po zwiastunach to film, który dobrze byłoby jednak zobaczyć w kinie. 
Z drugiej strony jednak ta lista spokojnie mogłaby zostać zawężona tylko do Ant-Mana i Fantastycznych zwierząt i nie byłoby w tym błędu, bo istnieje pewna szansa, że faktycznie będą to jedyne filmy, które naprawdę zobaczę w kinie. I Iniemamocni. Młodsi bracia zobowiązują. 

A Wy na jakie filmy czekacie w drugiej połowie roku?
LOVE, M


2 komentarze:

  1. Z tego wszystkiego najbardziej ciekawi mnie "Ant-man and the Wasp", no i oczywiście "Fantastyczne zwierzęta"! :D Pozostałe filmy - może obejrzę, ale nie czuję ogromnej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa drugiej części Iniemamocnych, a Fantastyczne Zwierzęta... Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3