poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Kocham Instagram - lipiec 2019

Hello!
Dziś bez odkryć Ameryki, nie zauważyłam nowych dziwnych zjawisk. Podejrzane profile, które pojawiają się w Stories dalej tam są, a ja dalej nawet do nich nie zaglądam przed zablokowaniem.

Jeśli ktoś a) wygląda na trenera personalnego, b) ma w nazwie marketing/mistrz marketingu/ i tym podobne, c) ma napisane cokolwiek po rosyjsku to przestałam nawet sprawdzać, czy to są prawdziwe konta tylko od razu je blokuję. Ale o tym wspominałam już ostatnio.

Mój Instagram można znaleźć o tutaj. Zwykle publikuję codziennie chociaż ostatnio, muszę przyznać, mam pewne braki w motywacji.

światy nie mamy czego zazdrościć, Kim Dzong-Il. Przemysł propagandy., Sekrety urody Koreanek

Co prawda książki związane z Koreą Południową i Północną już nie królują na moim Instagramie, ale w lipcu jeszcze się jakieś pojawiły. Podobnie jak pojawił się wpis Koreańskie bingo, który niejako podsumowuje moje przygody z takimi książkami. A książka Światu nie mamy czego zazdrościć wciąż czeka na recenzję.


Podobnie na przeczytanie i recenzję czeka książka Pilot ci tego nie powie oraz Miłość made in China, ale ona już niedługo, bo recenzja powinna być już w środę.


Obsidio także jest w kolejce do przeczytania, ale muszę napisać, że jestem trochę zdziwiona jak cicho jest o tej książce w blogosferze. O Illuminae i Geminie pojawiało się zdecydowanie więcej opinii, ludzie byli też dużo bardziej podekscytowani tymi książkami. Zastanawiałam się, czy wydanie Obsidio tak po prostu bez akcji wydawniczej, którą miały dwa poprzednie tomy, było dobrym ruchem ze strony wydawnictwa. Aczkolwiek nie wykluczam, że Obsidio jest niesatysfakcjonującym zakończeniem trylogii. 

Dzisiejsze Kocham Instagram to trochę zwiastun książek, które planuję w najbliższym czasie czytać i recenzować. 

Trzymajcie się, M

1 komentarz:

  1. O, nie wiedziałam nawet że wyszła trzecia część Illuminae, naprawdę panuje cisza w blogosferze. Seria niestety dalej przede mną

    OdpowiedzUsuń

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3